Mekatronik Mühendisliği Forum


Hiyerarşi
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 1
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: Oct 2014

Merhaba sayın mühendis arkadaşlarım. Azönceden beridir işçi çocuklardan biriyle tartışıyorum, her dediğime cevap vermek için yalan yanlış inanmadığı şeyleri bile savunan bi arkadaş. Belkide cidden savunuyor bilemiyorum, o daha kötü gerçi..
Ben iş öğrenicem diye ilk başlarda herkese arkadaş gibi davrandım, hala da öyleyim, iş işten geçti bu iş yerinde. Ama başımızdaki yüksek mühendis şef bile bi hiç gibi. Millet sallamıyo, şef dediğin nedir gözünde büyütmüşsün gibi cümleler kuruluyor. Aklım almıyor arkadaş. Ben bölüm şefi olucam, millet gram çekinmiycek öylemi? sizin de bu şekilldemi diye merak ettim yani arkadaşlar..

Cevapla
Teşekkür Edenler
.
Konu: 4
Mesaj: 20
Cinsiyet:
Kıdem: Jul 2013

O kişisel bişey. Adamına göre değişir yani.
Her eve bir mekatron Big Grin

Cevapla
Teşekkür Edenler
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

İşçi babacan Bi tavır bekler her zaman şeflerden, şef olmak tahsil iyi Bi şey olmak iletişim meselesidir, iyi Bi şef olmak zorunda değilsin.

Cevapla
Teşekkür Edenler
.


Foruma atla:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.