Mekatronik Mühendisliği Forum


Yarın Bayram, Erken kalkın çocuklar !
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

Arkadaşlar yarın kurban bayramı, bu gün günlerden arife.
Öncelikle herkesin Bayramını kutluyorum.

Bu gün çarşıya çıktım, İnsanları görmeliydiniz Deli gibiydiler.
O Koca koca camlarında " SALE " Yazan tüm mağazalarda izdiham vardı, Kuaförler tıklım tıklım insanlar dışarı taşıyor, kafeler dolmuş taşıyor herkes bayram planını yapıyor.

Bi çay içmek için oturduğum kahvehanede bi gazete gördüm,
Bana zaten saçma gelen bu telaşe bu curcuna, Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir. Artık yurt gazetesi tarafındanda tasdiklendi benim için.
Bi sigara yaktım, Biz bu kadar zenginlik içindeyken neden müslümanlar bu halde ya onlar aptallar bu yüzden bu haldeler yada biz çok pişkiniz o yüzden onlar o haldeler.
Orta doğu coğrafyasında Irk ayırmadan sadece müslüman oldukları için katledilen, Hemde onlara hiçbir şekilde zarar veremeyecek 3-5 yaşındaki küçük çocukların ölümü ve onları öldüren iblisten daha az olmayan pişkinliğimizmiydi yoksa onları bu hale sokan, Yada Abdestli kapitalizm anlayışımızmı bilmiyorum.
Bildiğim tek şey, ortadoğuda ölen insanların hesabının bi gün bize sorulacağı, Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.


ŞİMDİ NESCAFENİZİ YUDUMLAYIN VE ÇOK ÜZGÜNMÜŞ ÇOK PİŞMANMIŞ GİBİ YAPIN VE 30 SANİYE BUNU YAPMAYA DEVAM EDİN, EVET ARTIK RAHATSINIZ.
ŞİMDİ GİDİN VE 7 HİSSELİ KURBANINIZDAN KAÇ KG ET ÇIKACAĞINI HESAPLAYIN. . .


Çağrı Taşken

Teşekkür Edenler
.


Foruma atla:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.